A Frankfurti Autószalon után Genfbe is elvitte a megvásárlása óta állandóan hibás M6-osát az iráni születésű olasz üzletember, Pormoseni Hadi. Ahogy az nála már hagyomány, ismét kalapáccsal esett az előző akció óta már rendberakott M6-osnak, és alaposan helybenhagyta. Hadi addig folytatja a szokatlan tiltakozást a szerinte selejtes autó miatt, amíg érdemi választ nem kap a BMW-től a problémáira.
Így kell kétmillió nézőt szerezni
Végy egy cuki kislányt, rakd be egy ezer lóerős sportkocsiba és vedd fel az élményeket.
Azon túl, hogy elítéljük a gyerekülés hiányát – egy esetleges balesetnél a légzsák több kárt okozhatott volna, mint hasznot – nem tudjuk nem észrevenni, hogy milyen csodálatos hangja van, ennek a szénné tuningolt Nissan GTR-nek. Lefúvószelep rulez!!!!
Fóliával a traffipaxok ellen
Amióta megjelentek a rendszámok, felmerült az igény a manipulálásukra, hiszen ezeket arra találták ki, hogy könnyen és gyorsan beazonosítható legyen a jármű gazdája. A műfaj első nagy alakja James Bond volt, aki a legendás Aston Martin DB5-ösén tudta forgatni a rendszámot a Golfinger című filmben 1964-ben, de ekkortájt pörgette a mozikban Fantomas is a Citroënjének az azonosítóját. A két népszerű film megtette a hatását, azóta is rengetegen próbálják átültetni a módszert a gyakorlatba.
Két V12-es motor feszül egymásnak
Jó ötlet volt a Ferrari 2002-ben megjelent csúcsmodelljét, az Enzót és a jelenlegit, a LaFerrarit egymás mellé tenni és megszólaltatni, még úgy is, hogy egy centit se tesznek meg. Lehet, hogy a minden idők legerősebb utcai Ferrarijának számító LaFerrari jobban veszi a lapot és gyorsabban pörög fel, de az Enzo szó szerint leüvölti a rekedtes V12-es bömbölésével. Fülest és hangot fel!