A Top Marques Monaco nevű puccos luxusautó kiállításon sokkolta a nagyérdeműt az olasz FB Tuning az alábbi rémséggel. A nemes egyszerűséggel csak FB-One névre keresztelt valami egy Chrysler Crossfire-ként kezdte a pályafutását, amíg át nem szabták erre az értelmezhetetlen formára. Igazából nagyon is következetes, és alapos munkát végeztek, mert nincs egy olyan porcikája se ennek a szerencsétlen autónak, amire azt lehetne mondani, hogy szép, ez alól egyedül csak az Audi A8-ról származó első lámpák kivételek.
Jönnek az öntisztuló autók
A magától regenerálódó fényezés után egy újabb érdekes megoldással rukkolt elő a Nissan, igaz még csak tesztfázisnál tart a dolog. Az alábbi videóban egy Nissan Note-tal demonstrálták a nanotechnológiás Ultra-Ever Dry nevű fényezésük hatékonyságát. Az autó egyik felét bevonták a speciális, víztaszító réteggel, a másikat nem. Bíztató lett a végeredmény, arról viszont nincs információ, hogy mikortól és mennyiért lesz rendelhető ez a bevonat.
Hatévesen vezeti az apja motorját
Az apa mentségére legyen mondva, hogy egy nyílegyenes úton, nulla forgalom mellett tette mindezt, arra viszont nincs magyarázat, hogy ha már annyi esze volt, hogy a tankra ültette a kissrácot (és átengedte neki a kormányt), miért nem öltöztette be rendes védőfelszerelésbe.
Semmi extra, csak 280-nal repesztenek közúton
Itt a remek alkalom, hogy megtudjuk, mit lát egy pilóta a világ legveszélyesebb motorversenyén. A kamerát ráadásul az egyik legmenőbb helyi versenyző, Michael Dunlop motorjára szerelték, aki egy 600 köbcentis Honda CBR 600 RR-rel repeszt a Man szigeten a legendás TT (Turist Trophy) közúton kijelölt pályáján.
A tempó önmagáért beszél, a felvétel nincs felgyorsítva, félelmetes látni és hallani, hogy a motor mennyi forog tiltás közelében, hatodikban a kétsávos, padkákkal határolt közúti pályán, ahol a legkisebb hiba is súlyos következményekkel járhat. Nem verik ugyan nagydobra, de ez a motorverseny szedi a legtöbb halálos áldozatot, a látottak alapján nem véletlenül, a védelmet mindössze néhány szalmabála jelenti.
Két V12-es motor feszül egymásnak
Jó ötlet volt a Ferrari 2002-ben megjelent csúcsmodelljét, az Enzót és a jelenlegit, a LaFerrarit egymás mellé tenni és megszólaltatni, még úgy is, hogy egy centit se tesznek meg. Lehet, hogy a minden idők legerősebb utcai Ferrarijának számító LaFerrari jobban veszi a lapot és gyorsabban pörög fel, de az Enzo szó szerint leüvölti a rekedtes V12-es bömbölésével. Fülest és hangot fel!