A Honda angliai versenyrészlege alaposan átalakított egy fűnyírót. Négy másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 200 km/óra fölött van.
A Honda angliai versenyrészlege alaposan átalakított egy fűnyírót. Négy másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 200 km/óra fölött van.
Egy kis hétfői bambuláshoz tökéletes az alábbi videó, nevetés, szörnyülködés és néhány örök klasszikus. Többek között ilyen az utolsó snitt is, melyben hősünk egy zsír új ezres GSX-R-rel gurul ki a szalonból talpig suzukis bőrszerkóban. Nem sokáig maradt karcmentes a paripa.
Egy fárasztó út után azt javasolta a TopGear műsorvezetője, hogy a babáknak inkább a csomagok között lenne a helyük egy repülőn.
A német autós összehasonlító teszteket általában nehéz komolyan venni, mert valamilyen igen rejtélyes okból kifolyólag mindig a német autók nyernek. Kivéve, amikor nem. Az Autobild - az egyébként tényleg nagyon jól sikerült - új Skoda Octavia kombit küldte a Mercedes-Benz C osztály puttonyos változata ellen, és láss csodát, világ, kihozta győztesnek a cseh modellt.
Jó, a Volkswagen-konszernes alapok miatt azért olyan nagy skandallum mégsem történt, de ez az eredmény azért így is elég durva. Főleg, hogy a teszt külön kiemeli egyrészt az Octavia kedvező árát, másrészt azt, hogy nagyszerű vezetni, miközben rengeteg praktikus megoldást rejt. A C osztály ezzel szemben konzervatív vezetési élményt nyújt, és magas fordulatszámon még zajos is. A teljes teszt itt olvasható, tessék ámulni és bámulni.
Nincs is annál viccesebb, mint teljesen másra tervezett egyterűekkel lenyomni egy háromkörös versenyt pályán. Hát persze, hogy ezt is japánok csinálták - mondjuk nem most, hanem jó pár évvel ezelőtt, de ez végül is mindegy, egy kis hétfő reggeli bambulásnak tökéletesen megteszi most is.