Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Autó színváltós fényezéssel

Semmi értelme, de nagyon menő: a Nissan Skyline R33 fényezése hő hatására színt vált. Mintha nekem lett volna olyan kisautóm, amely birtokában volt ennek a képességnek, és valójában már az utcai autók számára is jó pár éve elérhető a technológia. Eddig biztos senki nem csinált ilyen látványos videót róla, azért nem terjedt el.

Tovább


A gumifalon pattogott a versenyautó

Elképesztő baleset történt az American Le Mans Series virginiai futamán. Eduardo Cisneros és Marco Holzer csatázott egymással, amikor a két Porsche 911-es összeért. Holzer autója a gumifalnak csapódott, Cisnerosé viszont a levegőbe emelkedett, majd a gumifalon való több pattanás után állt meg, nem sokkal az operatőr előtt. A balesetben nem sérült meg senki.

Tovább


Hörcsög vezeti a teherautót a szakadék mellett

Új dinamikus kormányművet fejlesztett teherautóihoz a Volvo. Ez önmagában nem nagy szám, az annál inkább, hogy mostantól annyira könnyű a kormányzás, hogy akár egy hörcsög is képes elvezetni egy teherautót. Egy spanyolországi kőfejtőben, szakadékok között kellett ügyesnek lennie a kisállatnak, baj persze nem történt. Azért ezt senki ne próbálja ki otthon, pláne szakadékos környezetben!

Tovább


Lamborghini kartonpapírból

Mindenki arra pazarolja a szabadidejét, amire akarja. A seattle-i dizájner Taras Lesko például azzal szórakoztatja magát, hogy fénymásoló- és kartonpapírból készít különböző alkotásokat, legutóbb egy Lamborghini Aventadorral végzett. A nyomtatandó "alkatrészeket" egyenként rajzolta meg különböző tervezőprogramokban, a kész (rendőr)autó 11,3 kilós lett. A 244 x 115 x 63 centis sportkocsi jelenleg Lasko házának falát díszíti.

Tovább


A tíz legidegesítőbb dolog az új autókban

Manapság egyre nehezebb autórajongónak lenni, és ebben az a legviccesebb, hogy erről pont az autógyárak tehetnek. Jelen pillanatban is vagyonokat költenek arra, hogy egy régi vágású autóbuzi pont úgy érezze magát egy mai járműben, mint egy zsák krumpli, amit A pontból B-be kell eljuttatni. Igaz, hogy eközben zenét hallgathat a krumpliszsák, telefonálhat, netezhet és kellemes klíma cirógatja, hogy ne csírázzon ki idő előtt, de ez a lényegen nem változtat: minél újabb és drágább egy autó, annál inkább "tehermentesíti" a sofőrt és veszi, pontosabban veheti ki a kezéből az irányítást. A dolog jelenleg úgy áll, hogy a négy keréken guruló terminátorok már köztünk vannak, ha a jogi szabályozás lehetővé tenné, egy-két jelenleg is kapható luxusautónak nem lenne gond a krumpliszsák segítsége nélkül is eljutni a célig.

Ha a dolog üzleti oldalát nézzük, teljesen érthető a fejlődési irány, a fogyasztók, azaz az autóvásárlók többsége egy használati tárgynak tekinti az autót, amellyel tényleg csak A pontból B-be akar eljutni a lehető legkényelmesebben, biztonságosan és erre hajlandó áldozni is. Lássuk be, a nagy többségnek tényleg csak egy négy keréken guruló (persze jól kinéző és márkás) liftre van leginkább szüksége, amibe csak be kell szállni, megnyomni egy gombot, majd kiszállni a célállomáson. Nincs ezzel semmi baj, amíg nem autóbuzi az ember, de ha történetesen úgy maradt, akkor rettegve várja az egygombos vízszintes liftezést, aminek az előszelétől már most is szenved. Tekintsük ezt az időszakot átmenetinek, így talán könnyebb lesz feldolgozni, de azért feszültséglevezetésként összegyűjtöttük azt a tíz legidegesítőbb dolgot, amelyek leginkább irritálnak minket az új autókban.

Tovább


Garázsmenet

blogavatar

Ha legalább két állítás igaz rád, jó helyen jársz: 1. Minimum egyszer már leautóbuziztak. 2. Az 1-es pont a barátaid többségére is igaz. 3. Van egy nagy kupac autós-motoros újság karnyújtásnyira az ágyadtól és/vagy WC-dtől. 4. Akkor is lázasan bújod a hirdetéseket, amikor nem akarsz autót venni. 5. Ha nyernél a lottón először abban lennél biztos, hogy mivel töltenéd meg a garázsodat, sőt ezt már most is tudod. 7. Verekedtél már egy matchboxért.