Az új-zélandi közlekedésbiztonsági szervezet döbbenetesen jó reklámot készített a relatív gyorshajtás veszélyeinek szemléltetésére. Egy valószínűleg halálos kimenetelű balesetet látunk, ahol a végzetes becsapódás előtt megáll az idő, hogy a felek a tragédia előtt beszélgethessenek kicsit. Az egyik azt mondja, hogy sajnálja, de úgy érezte, ki tud fordulni. A száguldozó másik erre azt válaszolja, hogy képtelen megállni, mire a másik autós szabadkozni kezd, hogy ez csak egy apró hiba volt. És a fia ott ül hátul.
A Jaguar felzabálja a Mercedes csirkéjét
Volt a Mercedesnek az a reklámja, amelyben csirkéket táncoltatva mutatták be az S osztály felfüggesztésének nagyszerűségét. Ez volt az, ha valaki lemaradt volna róla:
Erre válaszul a Jaguar is készített egy reklámot, amelynek poénját nem is szeretnénk lelőni, tessék végignézni. Bónusz track: ugyanebből a kampányból még egy macskás filmecske.
Tényleg összetöri?
A Honda egy újabb zseniális reklámmal rukkolt elő, ezúttal az új 1,6 literes dízellel szerelt CR-V-t népszerűsíti. Az alábbi egyperces kisfilmben nem használtak számítógépes trükköket, mégsem azt látjuk, ami valójában történik.
Na így kell akksit eladni!
A zombifilmek népszerűségét használja ki az alábbi videóban látható zseniális reklám. Az alapötlet roppant egyszerű: az önzős srác elbukik, a szegény lány viszont túléli, mert olyan autóba száll, amiben DieHard akksi van.
Na így kell egy márka történetét összefoglalni két percben
Nem kell Honda-fanatikusnak lenni ahhoz, hogy értékeljük az alábbi zseniális videót, amellyel a japán márka a saját 65. születésnapját ünnepli. Ennél tömörebben és frappánsabban nem lehet bemutatni a Honda legfontosabb és ikonikus termékeit a lombfújótól kezdve, a sugárhajtású gépen át egészen az autókig és motorokig.
Egyébként pont tíz éve jelent meg a Honda egy másik zseniális reklámfilmje, ami az Accordot népszerűsítette meglehetősen rendhagyó módon.