A Carl's JR még a Super Bowl alatt szerette volna leadni ezt a reklámot, de a cenzorok nem engedték át. Pedig inkább ezer ilyen, mint egy mosóporos.
Reklámok terén mindenkit lenyom a Fiat
A jelek szerint az olaszok reklámügynöksége még az autófejlesztő részlegnél is jobban pörög, ugyanis sorra szórják a viccesebb-viccesebb reklámokat. Az öregecske, de még mindig nagyon menő 500-as segítségével próbálják népszerűsíteni az új jövevényt, az 500X-et, ami igazából egy olasz kisautónak maszkírozott Jeep.
Az alábbi - amerikai piacra készített – reklámfilm ügyesen épít az 500-as cukiságfaktorára, kérdés, hogy ez mennyire lesz elég az 500X piaci sikeréhez, minden estre ezen a reklámfilmen nem fog múlni semmi. Az utolsó, pisilős jelenet szerintünk már kicsit sok, ezt a poént a Kawasaki már úgy is elsütötte, csak sokkal hatásosabban.
Egyébként, ha Fiat autófejlesztési részlege pörögne úgy, mint az általuk megbízott ügynökségek kreatív csapatai, bizony nehéz helyzetben lenne a konkurencia, ugyanis ez már a sokadik maradandó reklámfilmjük. Nem is olyan régen írtunk a viagrás spotjukról, amiben ugyanaz a felállás, miszerint az 500-as kapcsán népszerűsítik az 500X, de sztori már egészen más...
Mindenkiből hülyét csinál a Skoda
Nagyon ötletes reklámot készített az új Fabiához a Skoda. Itt semmi nem az, aminek látszik!
Felrobbantotta az autóját, hogy buszozhasson
Minden idők egyik legviccesebb (vagy legbizarrabb?) buszos reklámját készítette el a dán közösségi közlekedési vállalat, a Midttrafik.
Zombikkal népszerűsítik a biztonságot
Hiába kötelező a biztonsági öv használata Amerikában, egy 2013-as felmérés szerint az elöl ülők 87 százaléka köti be magát, míg a hátul utazók 74 százaléka érzi fontosnak ezt az életmentő eszközt. A statisztikák javítása érdekében rengeteg kampányt szerveztek és szerveznek jelenleg is, ezek közül az alábbi zombis videó kiemelkedik, mert ügyesen lovagolja meg a műfaj népszerűségét és a közelgő halloweent. Nem mellesleg ezt a poént már elsütötték az ugyancsak nagyon vicces Zombieland című filmben (ez a főhős 4. túlélési alapszabálya).