A Fiat a lehető legtöbb bőrt megpróbálja lehúzni a kissé öregecske, de még így is népszerű 500-as modelljéről, amelynek nevét és stílusjegyeit előszeretettel húzza rá más, nagyobb modelljeire is. Így született meg a családi 500L és legutóbb az 500X, ez utóbbinak egy igencsak vicces reklámot sikerült összehozni.
Egy pillantás az üzenetekre, és halott vagy
Oké, nem feltétlenül, de a veszély nagyon is komoly. Egy amerikai közlekedésbiztonsági kampányban főleg a fiatalok figyelmét próbálják felhívni arra, hogy vezetés közben ne piszkálják azt az átkozott mobilt. Emlékezzünk a Volkswagen zseniális reklámjára is, amely egy mozi nézőit figyelmeztette ugyanerre a veszélyre nem kevésbé hatásos módon.
Bugatti deszkákból
Akkora, és pont úgy néz ki mint az eredeti, és a töredékében kerül. Egy nappaliba tökéletes dísz lehet és ezt garantáltan nem lehet összetörni, legfeljebb felgyújtani. Érdekes, hogy nem csupán a Veyron külsejét koppintották le, hanem az utasterét is tökéletesen kidolgozták fából, nyitható az ajtó, mozog a váltó, a kormány és a pedálok is, tehát a leendő tulaj beszállhat majd egy kicsit berregni is.
A lábával vezet egy autópályán
Ráadásul egy kamiont és az anyósüléből. A helyszín Kanada, a sofőrünk viszont vagy orosz vagy ukrán származású, aki tudja választ, írja meg a kommentek közé.
Végre az apukákra is gondoltak játékkészítők
Az amerikai Razor nevű cég egy sereg jópofa elektromos meghajtású járgányt csinált már eddig a gyerekeknek, de most végre elkészítették az egyik legmókásabb termékük XL, azaz felnőtt méretű változatát.