A Cink vette észre, hogy valaki kiposztolta a Bojkott CBA & Coop & Reál nevű Facebook csoport falára az alábbi fotót (aztán eltűnt onnan).

A fenti képen egy magyar rendszámú Porsche 918 Spyder látható a CBA főhadiszállásának parkolójában. Erről az autóról azt kell tudni, hogy hibrid hajtáslánca van, amelynek összteljesítménye közel 900 lóerő. Ez egy 4,6 literes V8-as motor 608 lóerejéből és két villanymotor (156 és 129 lóerősek) teljesítményéből jön össze. Az első kerekeket kizárólag villanymotor hajtja, hátul viszont már a benzinmotor is odateszi magát.

Százas tempóra mindössze 2,8 másodperc alatt gyorsul az 1634 kilós, alumínium-, magnézium- és titánvázas 918-as, de a 200-at is megfutja 7,7 másodperc alatt. A 300-as tempó eléréséhez 22 másodperc kell, az elérhető végsebesség 344 km/h. Kizárólag az elektromotorok használatával 16-32 kilométeres hatótávolság érhető el, 100-ra még ezekkel is hét másodperc alatt gyorsul az autó. Elektromos üzemmódban ugyanakkor 150 km/h az elérhető végsebesség.

 A különleges sportautóból mindössze 918 darabot gyárt a Porsche 2013 őszétől, az autó ára ennek megfelelő: adók nélkül 645 ezer eurót (177 millió forintot kérnek majd érte, adókkal viszont 768 ezer euróba kerül Németországban (207 millió forint). Ez azt jelenti, hogy a képen látható magyar rendszámos példány – az itthoni 27 százalékos áfával és némi gyári extrával megtoldva - olyan 240-250 millió forint körül lehetett. Érdekesség, hogy már jóval az autó hivatalos megjelenése előtt meg lehetett rendelni a szupersportkocsit – természetesen egy szép kövér előleg letétele mellett – ekkor a lelendő tulajok egy iPad-et kaptak, amelyen rendszeres időközönként megjelentek a legújabb hírek az autó fejlesztésével kapcsolatban. Nem mellesleg erről a magyar rendszámos példányról jelentek meg képek az Autogespot nevű oldalon is még idén augusztusban.