Minden idők egyik legviccesebb (vagy legbizarrabb?) buszos reklámját készítette el a dán közösségi közlekedési vállalat, a Midttrafik.
Bizarr közlekedésbiztonsági kampányfilm
Ami valakinek napi rutinmunka, az másnak félelmetes tragédia. A britek szeretnek így üzenni, a lényeg pedig az: SOHA NE VEZESS RÉSZEGEN!
Egy pillantás az üzenetekre, és halott vagy
Oké, nem feltétlenül, de a veszély nagyon is komoly. Egy amerikai közlekedésbiztonsági kampányban főleg a fiatalok figyelmét próbálják felhívni arra, hogy vezetés közben ne piszkálják azt az átkozott mobilt. Emlékezzünk a Volkswagen zseniális reklámjára is, amely egy mozi nézőit figyelmeztette ugyanerre a veszélyre nem kevésbé hatásos módon.
De miért köszöngetünk a vészvillogóval?
Felkerült az internetre egy videó, amelyben nagy-nagy rácsodálkozással tálalják, hogy a japánok a vészvillogó nyomogatásával köszönik meg, ha valaki udvarias volt velük szemben. Nahát, micsoda forradalmi új őrület! De minek csináljuk mi ezt Magyarországon időtlen idők óta?