Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Felrobbantotta az autóját, hogy buszozhasson

Minden idők egyik legviccesebb (vagy legbizarrabb?) buszos reklámját készítette el a dán közösségi közlekedési vállalat, a Midttrafik.

Tovább


Semmi extra, csak egy átlagos nap Indiában

Tovább


Bizarr közlekedésbiztonsági kampányfilm

Ami valakinek napi rutinmunka, az másnak félelmetes tragédia. A britek szeretnek így üzenni, a lényeg pedig az: SOHA NE VEZESS RÉSZEGEN!

Tovább


Egy pillantás az üzenetekre, és halott vagy

Oké, nem feltétlenül, de a veszély nagyon is komoly. Egy amerikai közlekedésbiztonsági kampányban főleg a fiatalok figyelmét próbálják felhívni arra, hogy vezetés közben ne piszkálják azt az átkozott mobilt. Emlékezzünk a Volkswagen zseniális reklámjára is, amely egy mozi nézőit figyelmeztette ugyanerre a veszélyre nem kevésbé hatásos módon.

Tovább


De miért köszöngetünk a vészvillogóval?

Felkerült az internetre egy videó, amelyben nagy-nagy rácsodálkozással tálalják, hogy a japánok a vészvillogó nyomogatásával köszönik meg, ha valaki udvarias volt velük szemben. Nahát, micsoda forradalmi új őrület! De minek csináljuk mi ezt Magyarországon időtlen idők óta?

Tovább

«
12

Garázsmenet

blogavatar

Ha legalább két állítás igaz rád, jó helyen jársz: 1. Minimum egyszer már leautóbuziztak. 2. Az 1-es pont a barátaid többségére is igaz. 3. Van egy nagy kupac autós-motoros újság karnyújtásnyira az ágyadtól és/vagy WC-dtől. 4. Akkor is lázasan bújod a hirdetéseket, amikor nem akarsz autót venni. 5. Ha nyernél a lottón először abban lennél biztos, hogy mivel töltenéd meg a garázsodat, sőt ezt már most is tudod. 7. Verekedtél már egy matchboxért.