A Top Marques Monaco nevű puccos luxusautó kiállításon sokkolta a nagyérdeműt az olasz FB Tuning az alábbi rémséggel. A nemes egyszerűséggel csak FB-One névre keresztelt valami egy Chrysler Crossfire-ként kezdte a pályafutását, amíg át nem szabták erre az értelmezhetetlen formára. Igazából nagyon is következetes, és alapos munkát végeztek, mert nincs egy olyan porcikája se ennek a szerencsétlen autónak, amire azt lehetne mondani, hogy szép, ez alól egyedül csak az Audi A8-ról származó első lámpák kivételek.
Jönnek az öntisztuló autók
A magától regenerálódó fényezés után egy újabb érdekes megoldással rukkolt elő a Nissan, igaz még csak tesztfázisnál tart a dolog. Az alábbi videóban egy Nissan Note-tal demonstrálták a nanotechnológiás Ultra-Ever Dry nevű fényezésük hatékonyságát. Az autó egyik felét bevonták a speciális, víztaszító réteggel, a másikat nem. Bíztató lett a végeredmény, arról viszont nincs információ, hogy mikortól és mennyiért lesz rendelhető ez a bevonat.
Két V12-es motor feszül egymásnak
Jó ötlet volt a Ferrari 2002-ben megjelent csúcsmodelljét, az Enzót és a jelenlegit, a LaFerrarit egymás mellé tenni és megszólaltatni, még úgy is, hogy egy centit se tesznek meg. Lehet, hogy a minden idők legerősebb utcai Ferrarijának számító LaFerrari jobban veszi a lapot és gyorsabban pörög fel, de az Enzo szó szerint leüvölti a rekedtes V12-es bömbölésével. Fülest és hangot fel!
Megtalálták az ifjabb Janukovics luxusautóit
A leváltott ukrán elnök fia legalább annyira szerette a luxust, mint apja. Gostomel városában,Kijevtől 30 kilométerre egy garázsban találták meg az ifjabb Viktor Janukovics autógyűjteményét, amely kizárólag fekete színű luxusautókból áll.
A 12 autó becsült értéke több mint kétmillió dollár, azaz közel félmillárd forint. A videón látható autók a következők: Mercedes-Benz (Brabus) G-Class Cabriolet, Mercedes-Benz SEC (W126), Mercedes-Benz SLS AMG, Mercedes-Benz S-osztály (W121), Volkswagen CC, Volkswagen Phaeton, Range Rover Sport, Bentley Brooklands. A kis Janukovics nagyon szerethette a különleges amerikai autókat is, mert egy kis szériában készült International MXT pickupot és egy kanadai gyártmányú, páncélozott Conquest Knight XV luxusterepjárót is találtak.
Korunk trendjét követve kocsink fara széles lökhárítókban végződik
Ezt a filmet valószínűleg 1988 végén, vagy 89 elején készíthették, amikor megjelent a négyütemű Wartburg, de így is megdöbbentő az a műszaki zsargonból merített verbális ámokfutás, amivel kedvet próbáltak csinálni ehhez a szerencsétlen autóhoz. „A kocsiszekrény bevált alapkoncepcióját felértékeli a részletekben eszközölt módosulások sora. Ilyenek például: a mellső műanyag ütközőtest és az abba integrált légterelő, a kontúrvonalba illeszkedő fényszórók és villogók.” ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Azért 8:35-nél az a folyópartos és a homokbányás vadulás nagyon ott van!
Egyébként ez a típus még három évet se élt, mert tudásához képest drágán adták, de azt tette be nála végleg a kaput, hogy a két Németország újraegyesült, ami után nem sokkal, 1991 tavaszán le is állt a gyártása.