Mindenki arra pazarolja a szabadidejét, amire akarja. A seattle-i dizájner Taras Lesko például azzal szórakoztatja magát, hogy fénymásoló- és kartonpapírból készít különböző alkotásokat, legutóbb egy Lamborghini Aventadorral végzett. A nyomtatandó "alkatrészeket" egyenként rajzolta meg különböző tervezőprogramokban, a kész (rendőr)autó 11,3 kilós lett. A 244 x 115 x 63 centis sportkocsi jelenleg Lasko házának falát díszíti.
A tíz legidegesítőbb dolog az új autókban
Manapság egyre nehezebb autórajongónak lenni, és ebben az a legviccesebb, hogy erről pont az autógyárak tehetnek. Jelen pillanatban is vagyonokat költenek arra, hogy egy régi vágású autóbuzi pont úgy érezze magát egy mai járműben, mint egy zsák krumpli, amit A pontból B-be kell eljuttatni. Igaz, hogy eközben zenét hallgathat a krumpliszsák, telefonálhat, netezhet és kellemes klíma cirógatja, hogy ne csírázzon ki idő előtt, de ez a lényegen nem változtat: minél újabb és drágább egy autó, annál inkább "tehermentesíti" a sofőrt és veszi, pontosabban veheti ki a kezéből az irányítást. A dolog jelenleg úgy áll, hogy a négy keréken guruló terminátorok már köztünk vannak, ha a jogi szabályozás lehetővé tenné, egy-két jelenleg is kapható luxusautónak nem lenne gond a krumpliszsák segítsége nélkül is eljutni a célig.
Ha a dolog üzleti oldalát nézzük, teljesen érthető a fejlődési irány, a fogyasztók, azaz az autóvásárlók többsége egy használati tárgynak tekinti az autót, amellyel tényleg csak A pontból B-be akar eljutni a lehető legkényelmesebben, biztonságosan és erre hajlandó áldozni is. Lássuk be, a nagy többségnek tényleg csak egy négy keréken guruló (persze jól kinéző és márkás) liftre van leginkább szüksége, amibe csak be kell szállni, megnyomni egy gombot, majd kiszállni a célállomáson. Nincs ezzel semmi baj, amíg nem autóbuzi az ember, de ha történetesen úgy maradt, akkor rettegve várja az egygombos vízszintes liftezést, aminek az előszelétől már most is szenved. Tekintsük ezt az időszakot átmenetinek, így talán könnyebb lesz feldolgozni, de azért feszültséglevezetésként összegyűjtöttük azt a tíz legidegesítőbb dolgot, amelyek leginkább irritálnak minket az új autókban.
Így keresi magát degeszre a Ferrari
Azt hiszi, hogy mintegy 64 millió forintért fullextrás sportautót kap? Óriási tévedés.
Zseniális ötlet, hogy végre nem arról zeng ódákat egy autós újság, milyen nagyszerűen fekszi a kanyarokat a 458 Italia, hanem összeszedte, mennyi pénzt locsol még az autójára egy átlagos Ferrari-vásárló. Az alábbi videóban látható csodaszép sportkocsira a tulajdonosa még közel 33 millió forintnyi összeget költött a közel 64 milliós vételár felett. Ez egyébként nem is olyan nehéz feladat, mert a Ferrarisok egyáltalán nem szívbajosak: kedvenc extránk az aprócska olasz zászló az autó fenekén potom 220 ezer forintnak megfelelő összegért, de a mintegy 200 ezerért adott iPhone kábel, vagy a félmillióba kerülő első parkolóradar is érdekes tétel.
A világ egyik legdrágább kolbászsütője
Elvileg nem grillezésre találták ki a 700 lóerős Lamborghini Aventandort, de mint az alábbi videó bizonyítja, elvileg erre is alkalmas. Kár, hogy a végén olyan papírkutya a srác, hogy jól láthatóan nem azt a kolbászt kóstolja meg, amit megsütött az autó.
Egymásnak eresztették a két legkeményebb német kombit
Végre kiderül, hogy mire megy a brutális külsejű Audi RS6 ha egy Mercedes CLS 63 AMG Shooting Brake ellen kell bizonyítania.