Nagyon ötletes reklámot készített az új Fabiához a Skoda. Itt semmi nem az, aminek látszik!
Skodával ilyet még nem műveltek
Fortyogó hűtővíz, erőtlen motor, gatya futómű és harmatos fékek? Ideje újragondolni ezeket a negatív sztereotípiákat. Ken Block nyilván elsárgul, ha meglátja ezt a videót, amit a cseh Trotina rali csapat készített. Egyszerűen zseniális.
Meghajtották a családi Skodát
A cseh Autoforum nevű lap munkatársainak az az elvetemült ötletük támadt, hogy kivisznek a németországi Nürbugringre egy 1,2 literes, 105 lóerős TSI turbómotorral szerelt Skoda Rapidot. Ezt az autót ugyan nem versenypályára tervezték, de a jelek szerint nem vallott szégyent az ott töltött 17 kör alatt. Olyannyira nem, hogy 2:36-nál egészen komoly autókat sikerül vele megelőzni: először egy Porsche 928 S4-est (V8-as motor, 320 lóerő) és egy BMW 1M Coupét (340 lóerő) előz meg egyszerre a profinak tűnő pilóta, hogy utána lendületből még egy 1M Copuét autózzon körbe. Egy olcsó családi szedántól nem is rossz teljesítmény.
A videó leírása alapján az autó teljesen gyári állapotú volt, ami a gumikra is igaz, az egyedüli „tuningot” az jelentett, hogy 98-as benzint tankoltak bele.
Biztos átverés ez a pofátlan kilométeróra-tekerés
Házi autóvásárlási tanácsadónk alaposan felhúzta magát, amikor a hirdetéseket böngészve ráakadt egy korábban általa is megnézett ezüstszínű Skodára, amely néhány nap alatt valahogy megszabadult úgy 130 ezer kilométertől. Tanulságos történet következik.
Forrás: hasznaltauto.hu
Az új Skoda Octavia jobb, mint egy Mercedes
A német autós összehasonlító teszteket általában nehéz komolyan venni, mert valamilyen igen rejtélyes okból kifolyólag mindig a német autók nyernek. Kivéve, amikor nem. Az Autobild - az egyébként tényleg nagyon jól sikerült - új Skoda Octavia kombit küldte a Mercedes-Benz C osztály puttonyos változata ellen, és láss csodát, világ, kihozta győztesnek a cseh modellt.
Jó, a Volkswagen-konszernes alapok miatt azért olyan nagy skandallum mégsem történt, de ez az eredmény azért így is elég durva. Főleg, hogy a teszt külön kiemeli egyrészt az Octavia kedvező árát, másrészt azt, hogy nagyszerű vezetni, miközben rengeteg praktikus megoldást rejt. A C osztály ezzel szemben konzervatív vezetési élményt nyújt, és magas fordulatszámon még zajos is. A teljes teszt itt olvasható, tessék ámulni és bámulni.