A Cink vette észre, hogy valaki kiposztolta a Bojkott CBA & Coop & Reál nevű Facebook csoport falára az alábbi fotót (aztán eltűnt onnan).
A Cink vette észre, hogy valaki kiposztolta a Bojkott CBA & Coop & Reál nevű Facebook csoport falára az alábbi fotót (aztán eltűnt onnan).
LaFerrari vs. McLaren P1 vs. Porsche 918. Most kiderül, melyik a legjobb!
A jó öreg Chris Harris nem ma kezdte az ipart, szinte az összes valamirevaló sportautót keresztbe rakta valamelyik versenypályán vagy közúti kanyarban, így duplán érékelendő az a fajta eufória, ami az új Porsche 918-as kormánya mögött éri a valenciai bemutatón. Röviden összefoglalva a mondandóját: „ki--szott gyors, úgy vágja hátba az embert, mint egy Bugatti Veyron, ez valami egészen más”, és "váóváóváó" minden mennyiségben.
A hibrid 918-asról azt kell tudni, hogy 887 lóerős az összteljesítménye. Ehhez az ülések mögé épített 4,6 literes V8-as motor 608 lóerőt tesz hozzá, a többit két villanymotor adja, amelyek egy lítium-ion akkutelepből szipkázzák az áramot. Az első tengelyt kizárólag egy villanymotor hajtja, csak a hátsón segít be a benzines egység a második villanymotorral kiegészítve. A hibrid hajtásnak köszönhetően 1634 kilósra nőtt az autó súlya még úgy is, hogy ahol csak lehetett méregdrága, de szuperkönnyű anyagokat (magnézium, szénszál) használtak a Porsche mérnökei.
Nagy súly ide vagy oda, a 918-as így is 2,8 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, míg a végsebessége 340 km/óra felett van. A Porsche legújabb csúcsmodelljéből pontosan 918 darab készül, ára forintra átszámolva valahol 250 millió forint körül van extrától függően. Egy szerencsés honfitársunk már rendelt is magának egy ilyen autót, amit még akkor tett meg, amikor még csak képeken létezett a 918-as. Jól is tette, hogy sietett, ugyanis a teljes mennyiség kétharmada állítólag már elkelt.