Hiába kötelező a biztonsági öv használata Amerikában, egy 2013-as felmérés szerint az elöl ülők 87 százaléka köti be magát, míg a hátul utazók 74 százaléka érzi fontosnak ezt az életmentő eszközt. A statisztikák javítása érdekében rengeteg kampányt szerveztek és szerveznek jelenleg is, ezek közül az alábbi zombis videó kiemelkedik, mert ügyesen lovagolja meg a műfaj népszerűségét és a közelgő halloweent. Nem mellesleg ezt a poént már elsütötték az ugyancsak nagyon vicces Zombieland című filmben (ez a főhős 4. túlélési alapszabálya).
Na így kell akksit eladni!
2013. október 14. 16:00
A zombifilmek népszerűségét használja ki az alábbi videóban látható zseniális reklám. Az alapötlet roppant egyszerű: az önzős srác elbukik, a szegény lány viszont túléli, mert olyan autóba száll, amiben DieHard akksi van.