Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Két V12-es motor feszül egymásnak

Jó ötlet volt a Ferrari 2002-ben megjelent csúcsmodelljét, az Enzót és a jelenlegit, a LaFerrarit egymás mellé tenni és megszólaltatni, még úgy is, hogy egy centit se tesznek meg. Lehet, hogy a minden idők legerősebb utcai Ferrarijának számító LaFerrari jobban veszi a lapot és gyorsabban pörög fel, de az Enzo szó szerint leüvölti a rekedtes V12-es bömbölésével. Fülest és hangot fel!

 

Tovább


Szuperautók durrogják a Jingle Bellst

Mi mással kívánhatnánk boldog karácsonyt, mint egy ilyen csodálatos autós videóval? Kell egy kis beleélés hozzá, de azért felismerhető, hogy a szuperautók a Jingle Bellst durrogják. Igazán hangulatos!

Tovább


Ma már ne dolgozzon senki!

A jó öreg Chris Harris nem ma kezdte az ipart, szinte az összes valamirevaló sportautót keresztbe rakta valamelyik versenypályán vagy közúti kanyarban, így duplán érékelendő az a fajta eufória, ami az új Porsche 918-as kormánya mögött éri a valenciai bemutatón. Röviden összefoglalva a mondandóját: „ki--szott gyors, úgy vágja hátba az embert, mint egy Bugatti Veyron, ez valami egészen más”, és "váóváóváó" minden mennyiségben.

 

A hibrid 918-asról azt kell tudni, hogy 887 lóerős az összteljesítménye. Ehhez az ülések mögé épített 4,6 literes V8-as motor 608 lóerőt tesz hozzá, a többit két villanymotor adja, amelyek egy lítium-ion akkutelepből szipkázzák az áramot. Az első tengelyt kizárólag egy villanymotor hajtja, csak a hátsón segít be a benzines egység a második villanymotorral kiegészítve. A hibrid hajtásnak köszönhetően 1634 kilósra nőtt az autó súlya még úgy is, hogy ahol csak lehetett méregdrága, de szuperkönnyű anyagokat (magnézium, szénszál) használtak a Porsche mérnökei.

Nagy súly ide vagy oda, a 918-as így is 2,8 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, míg a végsebessége 340 km/óra felett van. A Porsche legújabb csúcsmodelljéből pontosan 918 darab készül, ára forintra átszámolva valahol 250 millió forint körül van extrától függően. Egy szerencsés honfitársunk már rendelt is magának egy ilyen autót, amit még akkor tett meg, amikor még csak képeken létezett a 918-as. Jól is tette, hogy sietett, ugyanis a teljes mennyiség kétharmada állítólag már elkelt.

Tovább


Így keresi magát degeszre a Ferrari

Azt hiszi, hogy mintegy 64 millió forintért fullextrás sportautót kap? Óriási tévedés.

Zseniális ötlet, hogy végre nem arról zeng ódákat egy autós újság, milyen nagyszerűen fekszi a kanyarokat a 458 Italia, hanem összeszedte, mennyi pénzt locsol még az autójára egy átlagos Ferrari-vásárló. Az alábbi videóban látható csodaszép sportkocsira a tulajdonosa még közel 33 millió forintnyi összeget költött a közel 64 milliós vételár felett. Ez egyébként nem is olyan nehéz feladat, mert a Ferrarisok egyáltalán nem szívbajosak: kedvenc extránk az aprócska olasz zászló az autó fenekén potom 220 ezer forintnak megfelelő összegért, de a mintegy 200 ezerért adott iPhone kábel, vagy a félmillióba kerülő első parkolóradar is érdekes tétel. 

Tovább


A világ egyik legdrágább kolbászsütője

Elvileg nem grillezésre találták ki a 700 lóerős Lamborghini Aventandort, de mint az alábbi videó bizonyítja, elvileg erre is alkalmas. Kár, hogy a végén olyan papírkutya a srác, hogy jól láthatóan nem azt a kolbászt kóstolja meg, amit megsütött az autó.

Tovább


Garázsmenet

blogavatar

Ha legalább két állítás igaz rád, jó helyen jársz: 1. Minimum egyszer már leautóbuziztak. 2. Az 1-es pont a barátaid többségére is igaz. 3. Van egy nagy kupac autós-motoros újság karnyújtásnyira az ágyadtól és/vagy WC-dtől. 4. Akkor is lázasan bújod a hirdetéseket, amikor nem akarsz autót venni. 5. Ha nyernél a lottón először abban lennél biztos, hogy mivel töltenéd meg a garázsodat, sőt ezt már most is tudod. 7. Verekedtél már egy matchboxért.