Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Bizarr közlekedésbiztonsági kampányfilm

Ami valakinek napi rutinmunka, az másnak félelmetes tragédia. A britek szeretnek így üzenni, a lényeg pedig az: SOHA NE VEZESS RÉSZEGEN!

Tovább


Egy pillantás az üzenetekre, és halott vagy

Oké, nem feltétlenül, de a veszély nagyon is komoly. Egy amerikai közlekedésbiztonsági kampányban főleg a fiatalok figyelmét próbálják felhívni arra, hogy vezetés közben ne piszkálják azt az átkozott mobilt. Emlékezzünk a Volkswagen zseniális reklámjára is, amely egy mozi nézőit figyelmeztette ugyanerre a veszélyre nem kevésbé hatásos módon.

Tovább


Átlát a kamionokon és buszokon az autó

Érdekes technológiával kísérletezik a portói egyetem kutatócsoportja. A "See Through System" akkor segít, amikor kamiont vagy buszt szeretnénk megelőzni, a jármű "átvilágításával" megmutatja, hogy szabad-e az út. A technológia ígéretes ugyan, de jelenlegi formájában még van csiszolnivaló rajta: az autóban egy nagy, átlátszó LCD-képernyő kell a szélvédő elé, az adatátvitel pedig egyelőre 200 milliszekundumos késéssel történik. Ez akár tízméteres különbséget is jelenthet az autó valós és a képernyőn megjelenített helyzete között. De egyszer azért lehet belőle valami.

Tovább


Garázsmenet

blogavatar

Ha legalább két állítás igaz rád, jó helyen jársz: 1. Minimum egyszer már leautóbuziztak. 2. Az 1-es pont a barátaid többségére is igaz. 3. Van egy nagy kupac autós-motoros újság karnyújtásnyira az ágyadtól és/vagy WC-dtől. 4. Akkor is lázasan bújod a hirdetéseket, amikor nem akarsz autót venni. 5. Ha nyernél a lottón először abban lennél biztos, hogy mivel töltenéd meg a garázsodat, sőt ezt már most is tudod. 7. Verekedtél már egy matchboxért.