Az autógyárak már régóta szeretnek odamondogatni egymásnak a hivatalos reklámjaikban és gerillamarketinges kampányaikban, ezúttal a Lexus volt a soron. Az alábbi videóban a GS három nagy német konkurensét, a Mercedes E osztályt, az Audi A6-ost és az 5-ös BMW figurázzák ki. Az Audi esetében az elsőkerékhajtást, a BMW-nél az 528i négyhengeres motorját, míg a Mercedesnek a feláras bőrkárpitot emelik ki gyenge pontként. Kíváncsian várjuk mi lesz a válasz a németek részéről.
Genfben is szétverte BMW-jét a dühös tulaj
A Frankfurti Autószalon után Genfbe is elvitte a megvásárlása óta állandóan hibás M6-osát az iráni születésű olasz üzletember, Pormoseni Hadi. Ahogy az nála már hagyomány, ismét kalapáccsal esett az előző akció óta már rendberakott M6-osnak, és alaposan helybenhagyta. Hadi addig folytatja a szokatlan tiltakozást a szerinte selejtes autó miatt, amíg érdemi választ nem kap a BMW-től a problémáira.
Karbonszálas luxustáskák a szuper-BMW-hez
Igazi sóher, aki megveszi a hibrid szuperautó BMW i8-ast, de nem kéri hozzá az egyedi, Louis Vuitton-féle táskaszettet. Amely az autóhoz hasonlóan karbonszálas anyagból készült, és biztosan nagyon olcsó.
Kilinccsel előre a parkolóházban
Az alábbi videóban látható litván srác látszólag tahó módon feldriftel egy parkolóház spirálján, ám a lenti videóból kiderül, hogy ehhez azért egy egészen vicces sztorit kreáltak, és arról az apróságról sem szabad megfeledkezni, hogy a képi világ és a vezetéstechnikai trükkök is tökéletesek. Senki se próbálkozzon hasonlóval!
Egy BMW, amely magától driftel
Kísérleti projektként a BMW is elkészítette saját önjáró autóját egy M235i-ből, a bajorok azonban egy lépéssel továbbmentek a szokásosnál. A BMW automata rendszerei nemcsak arra képesek, hogy nyugisan elvigyék az utasokat A pontból B-be, a márka sportos arculatához illően akár driftelni is képesek. Speciális programozással az önjáró BMW arra is képes, hogy egy versenypályán az ideális íven menjen végig. Az első önjáró BMW-k az évtized vége felé jelenhetnek meg kereskedelmi forgalomban.