A Nissan a Twitteren mutatta meg, hogy a telt idomú díva sehol sincsen, ha hátsó félről van szó. Kim Kardashianról néhány napja jelentek meg egy fotósorozat a Paper magazinban, ahol nemcsak a legendásan kerek fenekét mutatta meg Kim, hanem gyakorlatilag az összes fontosabb testrészét is. Ezt a felhajtást használta ki most nagyon ügyesen a Nissan, csak gratulálni tudunk ehhez a gerillamarketinghez.
Becsomagolták az autót, és legurították a dombról
Zorb gömbbe csomagoltak egy Nissan Note-ot, aztán lelökték a domb tetejéről. Hogy miért? Csak úgy. Na jó, a Nissan valójában így akarta bemutatni, hogy milyen hatékonyan működik az Aktív Biztonsági Pajzs.
Zseniális autóreklám, autók nélkül
Levágott bikahere, lóhús és virsli testesíti meg a konkurens márkákat, a Nissan GT-R meg nemes egyszerűséggel egy véres henteskés.
Pocakos, bajszos apuka lenyom egy Porschét
Méghozzá a világ egyik legunalmasabb autójával, egy Nissan Maximával. Persze nem egy szériaváltozatról van szó, hiszen kevés lenne a Maxima legyorsulni egy 420 lóerős, összkerekes Porsche 911 Turbót (ami amúgy 4 másodperc környékén van százon), viszont nagyon könnyen és viszonylag olcsón tuningolható. Amit az alábbi videó is tökéletesen szemléltet.
Jönnek az öntisztuló autók
A magától regenerálódó fényezés után egy újabb érdekes megoldással rukkolt elő a Nissan, igaz még csak tesztfázisnál tart a dolog. Az alábbi videóban egy Nissan Note-tal demonstrálták a nanotechnológiás Ultra-Ever Dry nevű fényezésük hatékonyságát. Az autó egyik felét bevonták a speciális, víztaszító réteggel, a másikat nem. Bíztató lett a végeredmény, arról viszont nincs információ, hogy mikortól és mennyiért lesz rendelhető ez a bevonat.