Formaautóval ment körbe a behavazott pályán az egyik helyi (pontosabban a vezető) instruktor, aki nyilván úgy ismeri az összes kanyart, mint mondjuk a hazavezető utat. Jó mókának tűnik.
Végigdriftelt a Nürburgringen
Mert az mennyire jó móka. És elnézve a videót, igaza van.
A Nürburgringen kérte meg a barátnője kezét
Egy ordas nürburgringi csapatás előtt (vagy után, de ez mindegy) Leh Keen autóversenyző kiszállt a kocsiból, aztán kicsalogatta mellette ülő menyasszonyát, Eliza Fut is. És ha már ott álltak ketten, a Nürburgring szent aszfaltján, Keen feltette A Nagy Kérdést, az akciót a biztonsági kamerák rögzítették. Biztos igen volt a válasz.
Volkswagen Transporterrel driftelt a Nürburgringen
Ki mondta, hogy csak sok száz lóerős autókkal lehet élmény a Nürburgring? Tessék, egy T3-as Transporterrel is óriási móka a Karussell-kanyar.
Meghajtották a családi Skodát
A cseh Autoforum nevű lap munkatársainak az az elvetemült ötletük támadt, hogy kivisznek a németországi Nürbugringre egy 1,2 literes, 105 lóerős TSI turbómotorral szerelt Skoda Rapidot. Ezt az autót ugyan nem versenypályára tervezték, de a jelek szerint nem vallott szégyent az ott töltött 17 kör alatt. Olyannyira nem, hogy 2:36-nál egészen komoly autókat sikerül vele megelőzni: először egy Porsche 928 S4-est (V8-as motor, 320 lóerő) és egy BMW 1M Coupét (340 lóerő) előz meg egyszerre a profinak tűnő pilóta, hogy utána lendületből még egy 1M Copuét autózzon körbe. Egy olcsó családi szedántól nem is rossz teljesítmény.
A videó leírása alapján az autó teljesen gyári állapotú volt, ami a gumikra is igaz, az egyedüli „tuningot” az jelentett, hogy 98-as benzint tankoltak bele.