A Los Angeles-i Autószalon legmókásabb tanulmánya. Vagy a legszánalmasabb? Nézőpont kérdése, a Toyota Sienna mindenesetre a Nickelodeonnal együttműködésben készült.
Ilyen arcot vág egy hétéves, amikor beülhet álmai autójába
2014. április 29. 13:00
Igazából egy tipikus win-win szituáció bontakozik ki az alábbi videóból. A Los Angelesben élő Jacob szülei írtak a helyi Lamborghini kereskedés Facebook oldalára, hogy a hamarosan hétéves kisfiúk él hal a márkáért, és meg szeretnék lepni a szülinapjára egy próbakörrel. A lambósok voltak olyan jó fejek, hogy komolyan vették az egészet, és egy tesztautójukkal odagurultak a bulira, ráadásként pedig még egy mini Lamborghini felvonulást is szerveztek mellé. Jacob biztos, hogy nem felejti el ezt az élményt, a kereskedés pedig ennél jobb ingyen reklámot nem is csinálhatott volna magának, hiszen a közösségi oldalakon rohamtempóban terjed a felvétel.