Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Reklámok terén mindenkit lenyom a Fiat

 A jelek szerint az olaszok reklámügynöksége még az autófejlesztő részlegnél is jobban pörög, ugyanis sorra szórják a viccesebb-viccesebb reklámokat. Az öregecske, de még mindig nagyon menő 500-as segítségével próbálják népszerűsíteni az új jövevényt, az 500X-et, ami igazából egy olasz kisautónak maszkírozott Jeep.

 Az alábbi - amerikai piacra készített – reklámfilm ügyesen épít az 500-as cukiságfaktorára, kérdés, hogy ez mennyire lesz elég az 500X piaci sikeréhez, minden estre ezen a reklámfilmen nem fog múlni semmi. Az utolsó, pisilős jelenet szerintünk már kicsit sok, ezt a poént a Kawasaki már úgy is elsütötte, csak sokkal hatásosabban.

 

Egyébként, ha Fiat autófejlesztési részlege pörögne úgy, mint az általuk megbízott ügynökségek kreatív csapatai, bizony nehéz helyzetben lenne a konkurencia, ugyanis ez már a sokadik maradandó reklámfilmjük. Nem is olyan régen írtunk a viagrás spotjukról, amiben ugyanaz a felállás, miszerint az 500-as kapcsán népszerűsítik az 500X, de sztori már egészen más...

Tovább


Potencianövelőt nyel egy kisautó

A Fiat a lehető legtöbb bőrt megpróbálja lehúzni a kissé öregecske, de még így is népszerű 500-as modelljéről, amelynek nevét és stílusjegyeit előszeretettel húzza rá más, nagyobb modelljeire is. Így született meg a családi 500L és legutóbb az 500X, ez utóbbinak egy igencsak vicces reklámot sikerült összehozni.

Tovább


Garázsmenet

blogavatar

Ha legalább két állítás igaz rád, jó helyen jársz: 1. Minimum egyszer már leautóbuziztak. 2. Az 1-es pont a barátaid többségére is igaz. 3. Van egy nagy kupac autós-motoros újság karnyújtásnyira az ágyadtól és/vagy WC-dtől. 4. Akkor is lázasan bújod a hirdetéseket, amikor nem akarsz autót venni. 5. Ha nyernél a lottón először abban lennél biztos, hogy mivel töltenéd meg a garázsodat, sőt ezt már most is tudod. 7. Verekedtél már egy matchboxért.