A jelek szerint az olaszok reklámügynöksége még az autófejlesztő részlegnél is jobban pörög, ugyanis sorra szórják a viccesebb-viccesebb reklámokat. Az öregecske, de még mindig nagyon menő 500-as segítségével próbálják népszerűsíteni az új jövevényt, az 500X-et, ami igazából egy olasz kisautónak maszkírozott Jeep.

 Az alábbi - amerikai piacra készített – reklámfilm ügyesen épít az 500-as cukiságfaktorára, kérdés, hogy ez mennyire lesz elég az 500X piaci sikeréhez, minden estre ezen a reklámfilmen nem fog múlni semmi. Az utolsó, pisilős jelenet szerintünk már kicsit sok, ezt a poént a Kawasaki már úgy is elsütötte, csak sokkal hatásosabban.

 

Egyébként, ha Fiat autófejlesztési részlege pörögne úgy, mint az általuk megbízott ügynökségek kreatív csapatai, bizony nehéz helyzetben lenne a konkurencia, ugyanis ez már a sokadik maradandó reklámfilmjük. Nem is olyan régen írtunk a viagrás spotjukról, amiben ugyanaz a felállás, miszerint az 500-as kapcsán népszerűsítik az 500X, de sztori már egészen más...